Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Krakowie

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Krakowie

Od jutra, czyli od 27 października do odwołania - w związku z sytuacją epidemiczną - niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sali dla świadczeniobiorców w Oddziale ZUS w Krakowie przy ul. Pędzichów 27.


Wnioski oraz dokumenty można złożyć na stanowisku "Dziennik podawczy" lub do specjalnej skrzynki na dokumenty. Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych możliwa jest w:
* ZUS Inspektorat Kraków - Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12<https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe/-/details/160>
oraz
* ZUS Inspektorat Kraków- Łagiewniki<https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe/-/details/163>
* ZUS Inspektorat Kraków - Nowa Huta<https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe/-/details/161>
* ZUS Inspektorat Kraków - Pogórze<https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe/-/details/162>
* Biuro Terenowe w Miechowie<https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe/-/details/164>
* Biuro Terenowe w Myślenicach<https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe/-/details/165>
Sprawy można załatwić zdalnie
Sprawy w ZUS można załatwić przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych. Od niedawna można również skorzystać z nowej usługi, czyli e-wizyty w ZUS. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj: e-wizyta w ZUS<https://www.zus.pl/e-wizyta>.
Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 7:00-18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Anna Szaniawska
regionalny rzecznik prasowy ZUS, województwa małopolskiego


Drukuj