ZUS - zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie Kraków-Krowodrza

ZUS - zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie Kraków-Krowodrza

Od 3 listopada br., do odwołania w Inspektoracie Kraków - Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12 zawieszamy bezpośrednią obsługę klientów na sali obsługi dla świadczeniobiorców.


Wnioski oraz dokumenty w sprawach świadczeń emerytalno - rentowych można złożyć:
* bez osobistego kontaktu z pracownikiem, do specjalnej skrzynki na dokumenty,
* na dzienniku podawczym.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w naszych pozostałych jednostkach:
* ZUS Inspektorat Kraków - Nowa Huta<https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe/-/details/161>
* ZUS Inspektorat Kraków - Łagiewniki<https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe/-/details/163>
* ZUS Inspektorat Kraków - Podgórze<https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe/-/details/162>
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 7:00-18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Z wyrazami szacunku
Monika Suder, Koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji


Drukuj