Konferencja „PPK – Przewodnik Pracodawcy”.

Konferencja „PPK – Przewodnik Pracodawcy”.

Krakowska Kongregacja Kupiecka objęła patronatem konferencję „PPK – Przewodnik Pracodawcy”.

Konferencja odbędzie się 21 listopada br. o godz. 9.00 w hotelu Hilton Garden Inn Kraków przy ul. Konopnickiej 33 w Krakowie.
Na wydarzenie obowiązuje rejestracja internetowa na stronie
https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/7/1414-ppk-przewodnik-pracodawcy

 

Uruchomienie Pracowniczych Planów Kapitałowych docelowo będzie dotyczyć większości przedsiębiorstw. Oznacza to, że PPK staną się jednym z ważnych elementów krajowego systemu emerytalnego, a zarazem istotnym elementem pakietu świadczeń pracowniczych.

Jak każdy nowy program, Pracownicze Plany Kapitałowe rodzą z pewnością wielepytań, wątpliwości i wyzwań. W jaki sposób wybrać instytucję finansową, która będzie zarządzała PPK? Czy i jakich dostosowań wymagać będą systemy kadrowo-płacowe? Jak informację o PPK przedstawić pracownikom?

Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo na konferencji, która odbędzie się 21 listopada. w Krakowie o godz. 9.00 w hotelu Hilton Garden Inn Kraków przy ul. Konopnickiej 33. Chcemy skupić się wyłącznie na praktycznych aspektach wdrażania i funkcjonowania PPK. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych prelegentów będą mogli Państwo poznać zasady tworzenia PPK, dowiedzieć się w jaki sposób wybrać instytucję zarządzającą, jak również rozstrzygnąć kwestie prawne i podatkowe, związane z uruchomieniem i działaniem PPK. Dopełnieniem spotkania będą krótkie prezentacje renomowanych instytucji finansowych, planujących zarządzać Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

Jesteśmy przekonani, że uczestnictwo w konferencji pozwoli na sprawne wdrożenie PPK w Państwa firmie. Serdecznie zapraszamy do rejestracji na stronie
konferencje.rp.pl.
Liczba miejsc jest ograniczona. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Link do strony internetowej (z prośbą o podlinkowanie grafik):
https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/7/1424-ppk-przewodnik-pracodawcy
Na stronie internetowej znajduje się też program konferencji.